U Bolu su od 16. do 20. srpnja održani peti po redu Dani umjetničkog filma Lovely Days.
U Galeriji Dešković otvorena je samostalna izložba Partenza Renate Poljak, idejne začetnice Lovely Daysa. Nakon prikazivanja u Parizu, Splitu, Grazu i Puli, umjetnica ovaj multimedijalni rad koji je u potpunosti snimljen u Bolu, vraća na mjesto gdje je i nastao.
U Ljetnom kinu Bol manifestaciju su otvorili radovi jednog od najzanimljivijih umjetnika srednje generacije danas, Adriana Pacia. Godine 1997. Adrian Paci pobjegao je od albanskog građanskog rata i pronašao utočište u Italiji, a to njegovo biografsko iskustvo egzila je i polazna točka za njegov rad. U svojim filmovima Paci inscenira priče koje nas pozivaju na razmišljanje o suvremenim pitanjima našeg društva, kao što su imigracija, vječni tranzit te gubitak korijena. Na otvaranju je prikazan njegov kultni film The Column, iz 2013. godine, te 35-milimetarski film Per Speculum kao i Centro di Permanenza Temporanea, s kojim se probio u sam vrh svjetske umjetničke scene.
Prikazan je i dokumentarni film o Ulayu, vrhunskom konceptualnom umjetniku te dugogodišnjem partneru Marine Abramović, uz kojeg je umjetnica i postala poznata. Nakon toga francuski kustoski kolektiv Eternal Network predstavio je francusku video scenu, a riječ je o umjetnicima među kojima su Bertille Bak, François Curlet te Franz Höfner.
Kustosica iz Barcelone Imma Prieto predstavila je svoje istraživanje umjetničke scene u Brazilu i formi otpora koju ona predstavlja. Samo zatvaranje Lovley Days bilo je rezervirano za konceputalnu video umjetnost iz Srbije koju je predstavila kustosica Muzeja suvremene umjetnosti u Beogradu Una Popović.
Manifestacija se organizirala u sklopu 27. Bolskog Lita u suradnji s Centrom za kulturu Bol. Program je podržan sredstvima Hrvatskog audiovizualnog centra, Općine Bol i Ministarstva kulture Republike Hrvatske.
Prilog: Pero Vidaković
Fotografije: Renata Poljak i Lovely days