Brač Online

Naslovnica Tko smo mi Donacije Portal na Facebooku

Kreiranjem suvremenog verbalnog i vizualnog identiteta, Bol je prepoznao važnost brendiranja destinacije, s posebnim naglaskom na jedinstvenu plažu Zlatni rat, kao jednog od simbola Jadrana i hrvatskog turizma.

 



Novi vizualni identitet predstavlja iskorak u daljnjem pozicioniranju destinacije na međunarodnoj turističkoj mapi.
Distanciranjem od "očekivanog" načina vizualiziranja Zlatnog rata kao simbola Bola kroz znak ili logotip, stvoren je suvremeni verbalni i vizualni identitet koji također funkcionira na većini stranih jezika, što je u turizmu od velike važnosti, a tematski slogani unutar istog vizualnog jezika stvaraju modularan verbalni i vizualni sustav te na taj način komuniciraju jasne činjenice usko vezane za destinaciju kao i pripadajuće manifestacije.


Novi identitet je zaštićen kao žig od strane Državnog zavoda za intelektulno vlasnišvo, a Turistička zajednica općine Bol ga je ponudila na korištenje i široj zajednici. Također, primjenom vizualnog identiteta u izradi promotivnih materijala, dobjena je puno šira paleta promo materijala u upotrebi bilo on ili off-line komunikaciji.





Turistička zajednica Bol primijenila je novi identitetski sustav na sve promotivne materijale, a novi identitet preuzima i zajednička web-stranica www.bol.hr te svi ostali marketinški kanali, tiskani i digitalni.

Modularan verbalni i vizualni sustav vizualnog identiteta Bola je puni zamah dobio kroz međunarodne event-e svjetske razine: WTA Croatia Bol Open te Svjetsko i Europsko prvenstvo u Windsurfingu, u kojima TZO Bol participira financijski, organizacijski i marketinški.

 




Izvor: Turizmoteka /objavljeno uz dozvolu autora/

Podijelite ovaj članak

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn